Dodajanje novega uporabnika
|
|
Pooblaščenec lahko doda uporabnika za dostop do portala in aplikacij na portalu ali
za podpisovanje dokumentov, ki jih podjetje vlaga na CURS.
Dodajanje uporabnika za dostop do portala
Dodajanje je možno preko zavihka Pooblastila in izberemo pod naslovom 'Pooblastila
za podjetja, kjer imamo funkcijo pooblaščenca', funkcijo 'Podjetja'. Na ekranu podjetja
izberemo podjetje. Na ekranu Podjetja dobimo pod funkcijo 'Uporabniki' seznam vseh
uporabnikov na podjetju. Tu lahko s funkcijo 'Dodaj uporabnika' dodamo uporabnika.
Ko smo uporabnika dodali, je za dostop do portala potrebno uporabniku dodati
najmanj eno digitalno potrdilo, s katerim se potem uporabnik prijavi v portal. Ob
dodajanju potrdila uporabniku, leta dobi po elektronskem sporočilu, ki je vpisano v
podatke uporabnika geslo, s katerim se prijavi v portal.
Dodajanje novega certifikata
Dodajanje je možno preko zavihka Pooblastila in izberemo pod naslovom 'Pooblastila
za podjetja, kjer imamo funkcijo pooblaščenca', funkcijo 'Podjetja'. Na ekranu podjetja
izberemo podjetje. Na ekranu Podjetja dobimo pod funkcijo 'Dig. potrdila za podpis in
kod.' seznam vseh prijavljenih digitalnih potrdil za podjetje. Tu lahko s funkcijo 'Dodaj
digitalno potrdilo' dodamo potrdilo za podpis ali za kodiranje. Za podpis je obvezna
uporaba digitalnih potrdil Certifikacijskih agencij, ki so registrirane v Sloveniji. Pri
dodajanju certifikata je tako potrebno določiti funkcijo potrdila.