Dodajanje novega uporabnika
  



Pooblaščenec lahko doda uporabnika za dostop do portala in aplikacij na portalu ali za podpisovanje dokumentov, ki jih podjetje vlaga na CURS.

Dodajanje uporabnika za dostop do portala

Dodajanje  je možno preko zavihka Pooblastila in izberemo pod naslovom 'Pooblastila za podjetja, kjer imamo funkcijo pooblaščenca', funkcijo 'Podjetja'. Na ekranu podjetja izberemo podjetje. Na ekranu Podjetja dobimo pod funkcijo 'Uporabniki' seznam vseh uporabnikov na podjetju. Tu lahko s funkcijo 'Dodaj uporabnika' dodamo uporabnika. Ko smo uporabnika dodali, je za dostop do portala potrebno uporabniku dodati najmanj eno digitalno potrdilo, s katerim se potem uporabnik prijavi v portal. Ob dodajanju potrdila uporabniku, leta dobi po elektronskem sporočilu, ki je vpisano v podatke uporabnika geslo, s katerim se prijavi v portal.

Dodajanje novega certifikata

Dodajanje  je možno preko zavihka Pooblastila in izberemo pod naslovom 'Pooblastila za podjetja, kjer imamo funkcijo pooblaščenca', funkcijo 'Podjetja'. Na ekranu podjetja izberemo podjetje. Na ekranu Podjetja dobimo pod funkcijo 'Dig. potrdila za podpis in kod.' seznam vseh prijavljenih digitalnih potrdil za podjetje.  Tu lahko s funkcijo 'Dodaj digitalno potrdilo' dodamo potrdilo za podpis ali za kodiranje. Za podpis je obvezna uporaba digitalnih potrdil Certifikacijskih agencij, ki so registrirane v Sloveniji. Pri dodajanju certifikata je tako potrebno določiti funkcijo potrdila.